Sunday, October 25, 2009

Kisahnyaaaa.....


Chocolate Moist
7in @ 1kg

Lawak pun ada, geram ngan diri sendiri pun ada... punyelah bangun seawal jam 4.30pagi ni nak mendeko kek untuk Kak Syikin ni. Takut tak sempat nak hantar sebab nak bergegas ke Tasek Gelugor pula untuk hadiri mesyuarat yang bermula jam 8.30 pagi. Ambil masa lebih kurang 1/2 jam juga dari Kulim untuk ke sana...itupun sekiranya tak banyak kenderaan. Aku bajet kul 7 kena kluar rumah, singgah kat skolah hantar kek ni dan terus ke TG. Tapi terlewat sikit, kul 7.10 baru kluar. Sampai skolah, aku tinggalkan kek kat atas meja Kak Syikin sebab dia tak ada di bilik guru. Masa nak kluar, Tan Kean Hoe pula panggil nak beritahu mengenai bengkel yang unit uniform kami kena hadiri....alaa...aku dah lambat ni... Tapi dia tahu yang kami berdua tak dapat hadir/urus sbb terlibat ngan 'marking paper'. Aku tanya, dia tak pi meeting hari ni ke...(kami sama-sama marking paper cuma lain2 subjek). Tan kata, dia punye meeting esok, ikut hari kerja Penang, aku iyekan ajer. Sebab nak cepat, aku tak sembang lama...terus masuk kereta. Masa nak start enjin, aku baru sedar...ehh...aku pun Penang gak, trus tgk tarikh kat jam tangan...laaa...arini baru 25hb. Meeting 26hb....kuang,kuang,kuang...mujurlah tak sampai ke TG lagi, kalau tak dah membazir minyak kereta yang aku baru isi penuh malam tadi(...untuk ulang alik selama 4hari ke TG tuuu...) Makanya, aku pun terus belok untuk balik ke rumah...on internet dan buh N3 nii....Okay lepas ni nak 'cover' masa-masa yang aku bangun seawal pagi tadi...hehehe...

No comments: