Monday, December 15, 2008

Kelas Basic Sugarpaste&Gumpaste


Posing ramai-ramai ngan kek memasing.....
Aida, Sue, Shinde dan Yani.

Awal bulan Disember saya attend kelas Basic Sugarpaste & Gumpaste yang dikendalikan oleh Kak Yasmin owner Bakingproject.Kebetulan saya pulang bercuti ke "kampung" di Shah Alam. Alang-alang berada di sana lebih kurang 3 minggu,saya pun daftarlah kelas Kak Min...dapat gak menambah ilmu.Memang dah lama mengintai bakingproject.com....cantik deco kek-keknya. Terima kasih banyak-banyak Kak Min atas ilmu yang dikongsikan itu. Atas ni gambar kek yang di'deco' oleh student hari tu...Sue,Yani,Aida dan Shinde.

Ini pula deco hasil tanganku sendiri,mmg puas hati... for beginner macam saya, mmg mencabar nak hasilkan sebiji kek sebegitu rupa.Tapi setelah selesai deco,tahap confident saya bertambah untuk menghasilkan kek fondant...hehehe.

1 comment:

Unknown said...

hai dik, thanks for attending the class ya. Cantik kek adik ni, seriously. Good luck in your coming deco projects.