Monday, November 17, 2008

Yang telah kucuba

Kali pertama ni saya nak buat entri cuci-cuci mata. Ini adalah antara resipi yg telah saya cuba...gambar saja aaa...Ada di antaranya resipi yang saya ambil dr FP,website dan juga blog yang saya lawati. Melihatkan resipinya yang mudah dan sedap,maka saya telah cuba membuatnya. Inilah hasilnya....

Resipi potato bread ni saya ambil daripada Myresipi. Memang menjadi rotinya,suami dan anak kata macam yg dibeli di C4.



Ini Swiss Roll yang menggunakan resipi dari FP Mak Lang. First time mencuba dan menjadi,cuma 'bajunya' yang tanggal. Tapi skrg dah ok,mau pakai baju....siap kengkawan oder lagi.

Ini pula Blueberry Muffin. Slalu buat muffin mesti keras takpun liat. So kali ini beli je tepung ready mix dan terus ready to eat...:-p

1 comment:

Sera said...

nk order potato bun 100 bijik yeee hahahahahaha :))